Bakireydim , Ali Kukuma Sahip Olmak İstiyordu

Merhaba, benim adım Papatya. Hafta sonu,üç dört yıldır görmediğim, geçenlerde karısı doğum yapan ama benim doğum evinde ziyarete fırsat bulamadığım kuzenim Tuncay ?a telefon ederek kendisini görmek ve doğum hediyesini vermek için ziyaretlerine gelip gelemeyeceği sorduğumda şaşırıp çok sevinerek hemen
beklediğini söyledi. Araba ile bu dar yollarda ilerlerken çocukluğumda buralarda geçirdiğimiz günleri hatırladım. Yıllar önce ,çok şakacı bir çocuk olan kuzenim Ali, gizli kapaklı,kuytu yerlerde beni ,o zamanlar şaka olarak algılamıştım,sıkıştırır ,kalçalarım, göğüslerim üzerinde ellerini dolaştırır dururdu. O zamanlar bunlar

beni dehşete düşürmemişti hatta belki bugün seksten zevk almamın ,okşanıp sevilmenin yolunu açmıştı. Evlerine vardığımda Ali ?nin eşi Nurdan beni çok nazikçe karşıladı. Bir şeyler içerken uzun uzun sohbet ettik. Sonra bebek odasına gidip hediyesini takarken bu minicik yaratığı inceleme
fırsatı buldum. Bebek çok güzeldi. Aşağı indiğimizde Ali ?nin nerede olduğunu sordum. Bana aşağıda bodrumda eski eşyaları yerleştirdiğini söyleyerek kocasını çağırdı. Birkaç dakika sonra , sanki hiç değişmemiş,hiç büyümemiş gibi gelip şakalaşarak yanımıza oturdu. Eski günlerden, yaşantımızdan ve aileye yeni
katılan bebekten bahsettik. Nurdan bebeği alıp emzirmeğe başladığında Ali de aşağıda yarım bıraktığı işlere döndü. Biraz sonra Nurdan ?dan dolabın arkasına düşürdüğü eşyalar için yardım istediğinde ,kıza emzirmesine devam etmesini söyleyerek aşağı yardıma indim. Çocukluğumun bir bölümünün geçtiği bu evde
aşağı inerken hatıralarım gözlerimin önünden geçmeğe başladı. Bana arkasına eşyanın düştüğü dolabı göstererek ,kendisi ucundan kaldırırken, benim yere eğilerek aradan uzanıp almamı istedi .Üzerimdeki lacivert pantolon ceket ile yerlerde sürünmemin mümkün olmadığını söylediğimde yere bir battaniye serdi. Kendimi komik bir
durumda yere, diz üstü kalçaları havada eğilmiş olarak buldum. Yerdeki eşyayı almaya çalışırken, Ali yukardan gülerek ? Hatırlıyormusun , küçükken burada oynarken senin elbiselerine bakmaktan çok hoşlanırdım” Tabii ki hatırladığımı söyledim… Birden elini kalçalarıma koyarak ,pantalonumun üzerinden okşamaya başladı. Tepki
göstermemeğe karar verip kımıldamadığımı görünce ? En çok da senin o minicik rengarenk donlarına bayılırdım. Şimdi de hala o kadar
güzeller mi ?? ve cevap vermeme ve doğrulmama fırsat bırakmadan eğilip arkadaki fermuarı açarak pantalonumu bacaklarımdan aşağı hızla çekince şaşkınlıkla
içimdeki siyah tanga ortaya çıktı.!!! Manzara karşısında tepkisi gecikmedi . ; ? Vay canına be, bunlar çok güzel, biliyormusun, senin büyüyüp genç bir kadın olduğununun farkına varamamışım , sana biraz .
daha dikkatli ve yakından bakabilirmiyim ?”. Hemen harekete geçerek de
donumu sıyırmıştı bile. Birden çok tahrik olduğumu fark ettim. İçim ıslanmıştı ama onun bunu hissetmesini istemedim…. Beni kollarımdan tutarak ayağa kaldırdı ve ceketimin düzmelerini açmaya başlayınca ortaya çıkan sutyenimin kopçasını açması da uzun zaman almadı… İki dakika kadar beni inceleyip
, sıklaşmaya başlayan nefes alışları arasında gerçekten çok güzel ve çekici bir kadın olduğumu söyleyip tekrar deminki pozisyonumu almamı isteyince
dolabın önünde diz üstü çöktüm. Karısının,yeni doğmuş bebeğinin hemen az ilerde, yukarıda olmaları beni daha da tahrik etmişti! Kalçalarımı okşamaya
başlarken hala bakire olup olmadığımı sormadan edemedi. Tabii ki değilim diye cevap vermem ile ? Ya arka deliğin ? ” diye devam etti. Biraz tereddütten sonra, orasının daha bakire olduğunu, biraz da canım çekercesine söyledim…. İşte o anda ,birden parmağının arka deliğimin girişinde hissettim. Küçük bir çığlık atmama mani olamadım….Biraz bekledikten sonra parmağını çıkartıp deliğimi kayganlaştırmak için yalamaya başladı. Yandan olacakları seyretmeğe başlarken çıkarttığı pantalonunun altında boğalar gibi azgınlaşmış organı belli oluyordu… Siki etkileyiciydi …..Ne ve nasıl yapabileceğimi sorduğumda ? Meraklanma, ben senin kuzeninim ve sana şaşırtıcı şeyler ,keşfettirip tattıracağım!Bacaklarımın arası meraktan ve zevkten korkunç ıslanmasına devam ediyordu. Birden tek bir hamlede kuru sikini hala bakir arka deliğime ,beni hazırlamaya bile gerek duymadan sokuverdiğinde şaşkınlıktan ve acıdan haykırmaya,inlemeğe başladım. !!!
O ,canımın acımasına, kıvranmama hiç aldırış etmeden yavaşça hareket etmeğe,ileri geri girip çıkarak sikmeğe başladı. Acı yavaşça yerini hoş duygulara bırakırken, yukarıda haykırmamı duyan karısı,ne olduğunu sordu. Her şey yolunda sadece kutunun arkasında iri ,uzun bir nah bu kadar bir
solucan var da !!!…. ondan etkilendi ? diye sırıtarak söylenirken hararetle de sikmeğe devam ediyordu Karısı gülerek uzaklaştı. Götümdeki giriş çıkışlar hızlanırken uzanıp elleri ile amımı okşamaya başlamıştı. Nasıl olduğumu sorduğunda ? Harika ,götümün dibine kadar girip çıkmasına bayılıyorum ?
diye yanıtladım. Bunun üzerine iyice hızlanarak her seferinde daha sert ve acımasızca sokmaya devam ederken ? Seni küçük orospu ,seni,
birazdan daha da parçalayıp içini suyla doldurunca görürsün sen , al bakalım, al bakalım.? diyordu. ?Kadınlığımı okşamayı bırakmış elleri ile
kalçalarımı iyice ayırarak sikmekte, arada sırada çıkartıp hızla ,vahşice tekrar sokup canımın yandığını kasılmalarımdan seyrederek hızla soluk almaktaydı. Duygularıma dayanamayacak .
durumdaydım Soluklarım iyice hızlanmış kıvranıp durmakta aldığım zevkten her tarafım titremeğe başlamıştı. Birden kasılarak boşaldım. O kadar güzel bir duyguydu
ki bağıramamış sadece şiddetle titremiş , biraz da inleyebilmiştim. Boşalmamasına rağmen birden içimden çıkarak sert bir hareketle beni döndürdü ve küçüklüğünden beri bozuk ,küfürbaz ağzından ? İyiydi değil mi pislik karı, ama dur bekle daha bitmedi amına siktiğimin kaltağı, aslında orayı da bir kanırtayım da kemiklerin bayram etsin, bulduğum tüm deliklerine sokup, sikmedik yer bırakmıyacam. Görürsün sen şimdi ? diyerek beni kucakladığı gibi kenarda duran masaya oturtup göğüslerimi, bacaklarımı, kadınlığımı sert hareketlerle okşamaya başladı. Kımıldayamadım bile. Bacaklarım ayrık öyle durmakta
hayretle onu izlemekteydim. Bacaklarımı omuzlarına kadar kaldırıp, ıslak amıma yine sert ve bir hamlede girdi…. Kızlığım patlamıştı!.. Yaşadıklarından alnındaki damarlar ortaya çıkmış, yüzü kan basıncından kızarmıştı. ” Orospu, domuz birinin seni parçalamasına bayılıyorsun değil mi , söyle utanma ? diyerek
kendisi gibi küfürlü konuşarak cevap vermeğe zorladı. ?Evet yılanın amımı dağıtmasına bayılıyorum, devam et iyice amıma koy, parçala, öldür, ? diye oyununa katıldığımda siki amımda üç ?dört defa atarak boşaldı. İçimde akan çağlayanların seslerini duyar gibi oldum. Sikini çıkardığında ,?
tamam işte ,bu zevk de bitti .Kim bilir bir daha ne zaman bu kadar zevk alacağım ? diye düşünüp doğrulurken
şaşkınlıkla Ali ? nin hala dim dik olan siki ile karşılaştım. “Haydi, yala, em ,tüm sularımı yut ? derken saçlarıma yapışmış başımı sikinin hizasına getirmişti bile. Zevkle yalamaya, çok kabarmış başına dil atmaya başladım. Bundan hoşlanmıştı . Sonra, tıpkı bir dondurma yalar gibi yukardan aşağı gidip gelmeğe başladım. Birden ağzıma .
sokup emmeğe başlamam ile yukardan derin bir inleme sesi duydum.
Ağzıma giremeyen sikten dudaklarımı çekmeden gözlerimi yukarı doğru yönlendirip , yüzüne baktığımda, gözlerini kapamış, dudaklarını ısırmakta olduğunu gördüm. Elleri ile başımı hareketsiz bıraktı ve boğazıma kadar girip çıkarak ağzımı resmen sikmeğe ,kendisine bir cins mastürbasyona başladı. Küçük dilime hızla çarpan
enfes spermleri ziyan etmeden yutarken ,hayvani organı küçülmeğe başladı. Tadı enfesti . Ben tükenmiştim ama o hala eline geçirdiği küçük orospudan faydalanmaya eşinin gebelik döneminde boşaltamadığı sikine iyi bir bayram ziyafeti çektirmek için devam etti ve beni tekrar masaya yaslayıp
arkama geçerek bacaklarımı ayırdı. Yarı inmiş sikini hızla amıma sokup pompalamaya başladı. Çok tahrik olmuştum. Çok güzeldi böyle peş peşe birkaç kez sevişmek. Kendimi ayarlayarak aynı anda tekrar orgazm olmak istediğini söyleyerek, yavaşça girip çıkmaya başlamasıyla siki eski sağlığına çabucak
kavuştu ve ikimizi de titretmeğe başladı. Bazen hızlı,bazen yavaş hareket ederek tempoyu ayarlamaya çalışmaktaydı. Birden iyice hızlanarak ? Haydi orospu, .
zevkten bağır,inle, yediğin yarağın zevkinden bağır ,boşal…..? diye söylenirken artık beni taşımayan bacaklarım ce sızlayan dizlerimin içimden gelen korkunç şiddetli
orgazm ile yeniden sallanmaya başladı. O da vahşice son bir sefer yüklenerek içimde kesik kesik fışkırıp boşaldı. Tükenmiş olarak yere
çöktüm. O da bitkin vaziyetteydi. Biraz sonra toparlanıp bodrumdaki çeşmede .
elimizi yüzümüzü yıkayıp kendimize gelirken bana yaklaşıp içimden sızan menileri
elleri ile bacaklarıma ve kalçalarıma, göğüslerime yaydı. Yukarı çıktığımızda eşi mutfakta bebeği doyurmaktaydı. ? Sana artık orayı iyice boşaltalım, lüzumsuz
şeyleri atalım , bak bir şey lazım olduğunda, bulmaya çalıştığında istediğine erişmek bak ne kadar zaman alıyor ? diye Ali
?ye söylendi durdu. Sessizce gözlerimi tavana dikip durdum. Yarım saat sonra kalkıp eve dönerken birden bire içine zevkle düştüğüm bu garip öğleden sonranın, bıraktığı izleri, hala titreyerek hatırlayıp durdum. ?

30 yorum:

  1. ankaradan Nebi.sikişmek isteyen bayanlar arayın konuşalım. 05554662646

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
    4. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    5. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300 whtsp profil resmim açık (özele açık) resimler bana ait,19cm kalın

      Sil
    6. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
  2. genç bayanlar telde sms le yuz yuze tecrubelerimden faydalanmak istermisiniz 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  3. selam ben urfadan ferhat 34 yaş 175 boy esmer 90 kilo yemyeşil gözlüyüm sexi çok seviyorum anal ilişkiye girmeden lezbiyen bayanlarla deli gibi sevişmek istiyorum tabi ilişki yaşamak isteyen bayan arkadaşlarda arayabilir sexte ve zevkte sınır ve zaman olmaz canlarım aramanızı beklicem 05322881621

    YanıtlaSil
  4. Selam adım kadir tir soförüyüm 34-yaşındayım işim gereği türkiyenin bir çok yerine gidiyorum bana telefonda yol arkadaşı olacak bayanlardan telefon yada msj bek.yaş farketmez 0553 391 62 98

    YanıtlaSil
  5. 05058483613 slm hikayeni okurkun sanki amından akan suyun tadını hissettim yaragim kazık gibi 31 çekiyorum seni siktigimi hayal ediyorum Suan amcinin arasını büyük şehvetle yaliyorum isedigin deligini emiyorum içime çeke çeke sonra amcinin deliğine ilerliyorum deligini yallarken dilimi içine sokuyorum dilimle sikiyorum sonra domaltip kocaman yaragimi amina sokup sert bisekilde sikiyorum amini sikerken parmagimi göt deliğine sokup alistiriyirum sonra amcinin içinde kayganlaşan yaragimi gotune dayiyirum gotunu genisleterek tassaklarima vura vura bagirtirak sikiyorum ooooohhhhh yaragim kudurdu dolum geliyor fiskiracam şimdi aaaaahhhhhhh. Oohhhhh. Bırakıyorum keşke dolumu içine akittasydim çok zevkli halen şer yaragim

    YanıtlaSil
  6. 05058483613 slm hanımlar evli çiftler kocasindan zevk alamayanlar değişik yarak tadmak isteyenler yaragim çok azgın doyumsuz suandada çok sert zevkten damarları patlayacak halde hanımlar kocan bizi izlerken amini ayirsam köpek gibi yalasam işediğin deligini somurarak emsem dilimi deliğine soksam amini derinlerinden gelen sularını yalasam dilimi içinde hareket ettirerek dilimle siksem sende bu arada kocaman yaragimi yalasan sonra yaragimi kayganlaşan amcina sokup hızlı bi şekilde siksem sonra daracık gotune girsem gottende sert bi şekilde siksem bunları yaparken kocanda bizi izlese yaragim kudurdu elimin içinde kayıyor dolum geliyor birazdan kendimden gececem hadi bu zevki birlikte yaşayalım ohhhhh aahhh çok zevkli yaragim zonkluyor ohhhhhh. Ahhhhhh ahhh dolumu fiskirdimki hala geliyor dolum yaragimin ucunda damlaları sert sikis seven amini yalatmayi seven arasın yaragimi sertlestiririm

    YanıtlaSil
  7. 05058483613 slm hanımlar evli çiftler burda anlatılan konuların bi çoğu kurgu ama Suan gerçek olan bişey varki yaragim kazık gibi otuzbir çekiyorum bu ikinci postal ama hala doymadim önümde çırılçıplak domalmis bi bayan arkamdan amcinin dudaklarını ayırdım arasını yaliyorum şimdi dilimle deligini oksuyorum suları amini arasından isedigi yere akıyor bende dilimle yokari topluyorum sonra gotunu dilimin ucuyla islatiyorum ıslanmış deliğe kazık gibi yaragimi koyup deligini aça aça giriyorum dibine kadar yaragi sokup bagirta bagirta sikiyorum gotunu açtıktan sonra amina giriyorum duvarlarına sürerek sert bi şekilde pompaliyorum dolumu içine akitiyorum ahhhh canlarim yine akittim ohhhhh çok zevkli her tarafım titriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
  8. 05058483613 slm evli çiftler dullar bekarlar amcinin yalanmasindan sert sikisten zevk alanlar değişik yarak emmeyi isteyen evli hanımlar Suan sırtüstü yatıyorum sende amin dudaklarimi ağzımı kapatacak şekilde üzerime otursan alttan amini yalasam anından akan suylarin direk ağzıma aksa sende yaragima uzansan kalın yaragimi ağzına alsanbiz birbirimizi yakarken esinde bizi izlese sonra arkan bana dönük şekilde yaragima otursan alttan vura vura hızlı bi şekilde amından gotunden siksem amcinin suları yaragimin kenarından tassaklarima aksa her tarafımız ıslanda seni böyle sikerken esin tekrar aşık olur sana yaragim dimdik canım hadi seni istiyor yaş farketmez yaragim 16. Cm kalın damarlı çok azgin

    YanıtlaSil
  9. 05058483513 slm ben sivastan yazıyorum yaş 35 boy 180 kilo 70 yaragim16 cm pürüzsüz kalın çok azgın yorumları okuyup amci sulanan hanımlar yaş farketmez masraflarimi karsilanirsa gizlilik içinde her yere gelirim evli çiftler dullar kızlar yaragim tam bi amcik delisi ortalama hergün otuzbir çekiyorum kadınları doğurmayı çığlık içinde bosaltmayi seviyorum 55 yaşına kadar herkes arayabilir amcik yalamayi sert sikmeyi severim ajanda yaragim dimdik kremledim otuzbir çekiyorum ıslanmış bi amcigi yalarken amciktan daracık gotten sikerken haya ediyorum yazım bittikten sonra bosalacam diuramiyorum hadi hanımlar arayın geliyim kocasından zevk alamayanlar yarak hasreti çeken dullar yarak meraklısı gotten sikilmek isteyen bakireler Suan yaragim tam esneklik sagarak emmelik bekliyorum sikis dolu orgazm dolu sikisler icin

    YanıtlaSil
  10. 05058483613. Slm sivastan yazıyorum değişik yarak tadmak isteyen hanımlar ben servis şoförüyum benimde serviste bi hikayem var ama o bayana saygısızlık olmasın diye paylasmayacam şimdi o anı düşünüyorum yaragimi oksuyorum tassaklarimdan tuttum yaragimi kamçı gibi saklıyorum ucundan aşk suyu geliyor yanımda bi bayan olsa yaragimi ağzına alsa girtlana kadar soksam somurarak emse kocasi izlerken bende kıpkırmızı amini ayirsam amin tamamını ağzıma alsam içime çekerek emsem sonra sırtüstü yatirsam kocanda yaragimi tutup amini deliğine koysa bendesert bi şekilde amina koklesem ben seni sikerken esin bizi videoya çekse ikimiz aynı anda bosalsak doya doya sisiksek

    YanıtlaSil
  11. 05058483613. Slm sivastan yazıyorum değişik yarak tadmak isteyen hanımlar Suan canım öyle amcik yalamak istiyorki yaragim yarı sert halde tam sagilmalik emmelik kalınlığı çay bardaginin genişliği kadar var Suan am suyuyla dudaklarimi islatmak ve saatlerce duraklardan öpüp amciktan gotten çığlıklar içinde sikmek istiyorum ben anından girerken kocan gotten girse aynı anda siksem sonra gotunu ayursa ben göt deliğine girsem kocan amina üçümüz birden bosalsak sonra kocan seni yalarken bende yaragimi ağzına versem aramızda tost yaparak siksem sonra tek siksem kocan bizi izlese domalsan bende ayakta göt deliğinden girsem tassaklarim amcina vura vura gotten siksem aminu oksasam sonra dolumu sıcak sıcak içine akitsan bu azgın yaragi içine almak ilk gece zevklerini yaşamak kocanın yanında değişik bi erkeğe sikilmek bu zevki yaşamak istersen ara bu arada yaragimda sertleşti otuzbir cekiyorum

    YanıtlaSil
  12. 05058483613 slm sivastan yazıyorum yarak yalamayi seven merak eden kızlar kizligini bozdurmak isteyen kızlar dullar evli bayanlar Suan yaragim zevke gelmiş durumda zevkten ucuyorum kızlar yaragimin ucundan aşk suyu akmış halde yaragimi turdan ruj gibi dudaklarına sursen sonra alabildiğine kadar ağzına alsan bende hafif hafif git gel yapsam gözlerini kapa hayal et sırtüstü yatiriyorum traşlı mis gibi amının dudaklarını ayiriyorum işedigin deliği meme gibi emiyorum sonra dilimi koyup kafamı bastiriyorum Suan amini deligini seni kivrandirarak yaliyorum dilimi sokuyorum suyunun tadı harika anındaki su göt deliğine akıyor dilimle gotunun deliğine dokunuyorum şimdi sıkı dur aşkım yaragimin kafası göt deliginde serbest bırak kendini giriyorum hisset aşkım açtım deligini şimdi hizlaniyorum sende fiskiriyon göbeğine akittin islandik canım bende akittim otursa dolum dışarı aksın bak geliyor deliğinden akıyor dolum hadi yaragimi kaldır amcinada giriyim aşkım bide oraya bosaltiyim ooooooohhhhhhhh çok zevkli askim

    YanıtlaSil
  13. SEX SOHBETİ SEVEN BAYANLAR MSJATİN 5445917113

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
  14. NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499 DİKKAT DİKKAT: ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANL I REELCİ SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN LÜTFEN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde yani yüzyüze birebir gerçek olarak arasıra veya devamlı olarak sık sık ben çağırdığmda gelecek yada o çağırdığında benim ona gidebileceğim anal oral veya vajinal sx yapmak için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum yani reel sx için ankaradan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum.. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire sözlü hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven kesinlikle önemli defalarca orgazm olmak boşalıp rahatlamak doymak kadınlığını hissetmek kendine gelmek rahatlamak garantidir..reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası müsait yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen kendine güvenen cesur olan cesareti ve özgüveni tam ve yerinde olan ne istediğini gerçekten bilen ve ne istediğinden emin olan eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından sözlüsünden yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan iyi ve doyurucu bir sxe zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya kadınlığını hissetmeye hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan sxi bir görevmiş gibi değilde anlamına layık tadını çıkara çıkara hissede hissede iliklerine kadar yaşamak isteyen sxte asla sınırları tabuları olmayan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlardan 7 gün 24 saat tel,çağrı mesaj resim video mmsi bekliyorum.msn azginbekar@hotmail.com 3g var 5497442499 lütfen hiç bir bayan gizli nodan aramasın.erkekler ve reelde sx yapmayacak olan sanalcı bayanlar ve ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın.ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın diyorum çünkü ben sanal veya telde sx için bayan aramiyorum reel sx için bayan aradığımdan ankaradan olmasını istiyorum haliyle 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  15. ateşli bayanlar kütahyadan mesaj atın i.gunduz_43@hotmail.com jigololuk sanattır

    YanıtlaSil
  16. Ben levent 37 yaş bekarım mutsuz evli dul bekar bayanlardan tlf bekliyorum 0542 675 91 75 gizlilik önemlidir

    YanıtlaSil
  17. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş dürüst saygın beyim olgun yaşlarda sırdaş dürüst çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayın kendinizi ödüllendirin arayın gergili yaşamdan kurtulun saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  18. Baris kastamonu 32 yasindayim tecrubeliyim zevkten bayilana kadar becerilmek isteyen bayanlar arayabilir 05432764846 evli ciftlere ucuncu tek bayanlara koca oluyorum

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  22. Selam mrb iyi seneler ben POYRAZ aşka ilişkiye ömür boyu evlilige ciddi olgun bayanlar bekar dul asla farketmez evlilige ciddi bayanlar vapsap tan ekleyin yazın tanışalim mesajlasalim sohpet edelim lütfen bir kadının aradığı her ilgiye sevgiye huzura aşka mutluluğuna varım evlilige ciddi yim vapsap numaram 009 66 537 853 938 poyraz Adana

    YanıtlaSil