Aşkım Beni Tramvayda Defalarca Boşalttı

Tam evden çıkıyordum ki telefon çaldı. Telefondaki annemdi. Rahatsızlandığını söylemek için beni aramıştı. Anneme gitmem gerektiğini düşünerek hemen patronumu aradım ve ondan zor da olsa izin almayı başardım. Anneme uğradıktan sonra işe gideceğimden; makyajımı yaptım ve üstüme beyaz bodymi, altıma da neredeyse dizlerimden bir karış yukarı olan beyaz mini eteğimi giydim. En çok giymekten hoşlandığım beyaz fileli jartiyerimi, daracık beyaz dantelli külotumu da giyerek hazırlandım. Telefonla taksi durağını arayarak bir taksi çağırdım. Bir süre sonra taksi geldiğinde, yüksek topuklu ayakkabılarımı giydim ve yanımda götüreceğim çantalarımı da alarak aşağıya indim. Oturduğumuz yer olan Ataköy’den Kadıköy’e gidecektim. Eminönü’ne giderek oradan Kadıköy vapuruna binebilirim diye düşünüyordum. Aslına bakılırsa, o gün içimden hiç de cinsellik geçmiyordu ama, aşağı indiğimde taksi şoförünün beni yer gibi olan bakışları beni de etkiledi. Aklıma bir hınzırlık yapmak geldi. Taksi şoförünü tahrik etmeye karar verdim ve hemen harekete geçtim. Taksilerde pek de görmediğimiz bir nezaketle, taksi şoförü arabadan inerek bana arka kapıyı açtı. Adam 35-40 yaşlarındaydı. Kendim binmeden önce çantalarımı koymak maksadıyla öne doğru eğildiğimde şoför, kalçalarımı saran minicik dantelli külotumu görmüş olacak ki arabaya bindiğimde arkamdan kapıyı kapatırken aletinin tamamen dikilmiş olduğunu gördüm.
Adamın aleti benim için baş kaldırmıştı. Bu, benim de hoşuma gitmişti.Taksinin arka koltuğunun ortasına bacaklarımı açarak, fakat dizlerimi kapatarak oturdum ve yerleştim. Adamın arabaya binerken gözleri bacaklarımda geziniyordu ve aleti de hala dimdikti. Koltuğa yerleştiğinde aynayı ayarladı ve arkasına dönerek, doğu şivesiyle “Nereye gidiyoruz abla?” derken gözleriyle bütün vücudumu süzdü. Eminönü’ne gidiyoruz” derken, ona güzel bir göz zevki yaşatmak için, dizlerimi açarak ona olanak tanıdım. Bu arada şunu da söylemeliyim ki, külotumun altındaki sarı tüylerimi dikkatli bakınca görmemek olanaksızdı. Hareketlerim adamı iyice azdırıyordu. Önüne dönüp arabayı kullanmaya başladığında, trafik sıkışıklığından istifade hem benimle konuşuyor, hem de vücudumu süzüyordu. Bana, “Müzik koyayım mı abla?” derken suratında manalı bir ifade vardı. “Tabii” şeklinde cevap verdiğimde, “Türkü dinler misin?” dedi. “Benim için fark etmez” dedim. Bunun üzerine bir kaset koydu ve onu dinlemeye başladık. Sanırım o da bana misilleme yapıyordu ki, içinde “Memeler baş kaldırmış” diye sözleri olan bir türkü dinletiyordu bana. “Nasıl beğendin mi?” dediğinde “Fena değil” şeklinde karşılık verdim. “Niçin fena olsun, gerçekleri söylüyor” derken bana bakıyor, gözleriyle bacak arama bakış atıyordu. Fındık zade tarafında trafik iyice sıkışmıştı. Bunun üzerine orada inip, tramvaya binmeye karar verdim. Taksi şoförü “Daha Eminönü’ne çok var. Niçin iniyorsun ki?” diye inmemem için elinden geleni yaptıysa da Fındık zade köprüsünde indim. İnerken de yine aynı şekilde arabadan inerek bana kapıyı açtı. Tabii ki nezaket için değil, beni son bir kez görebilmek için. Aslına bakılırsa adamın davranışları da beni çok tahrik etmişti. Eminönü’ne kadar taksiyle gidebilirdim ama, içimdeki aşk ateşi beni orada indirdi ve her zaman kalabalık olduğunu bildiğim tramvaya yöneltti. Fındık zade durağında tramvaya bindim. Ve uygun bir kenara geçerek tutundum. Tüm erkeklerin gözleri üzerimdeydi. Tabii ki ilgisini çekebildiğim kadınların da... Tramvay tıklım tıklım değildi ama arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla Aksaray’da iyice doluyordu. Aksaray durağına geldiğimiz zaman tramvay gerçekten de tıklım tıklım oldu. Ben, yine kenarda duruyordum ki orta yaşlı bir adam benden müsaade isteyerek arkama geçti. Ardından “İsterseniz çantalarınızı buraya koyabiliriz. Daha rahat olursunuz bayan” dedi. Çantalarımı kenara koyması için ona verdim ve teşekkür ettim. Erkeklerin arasında kalmıştım. Kımıldayacak yer kalmamıştı. Aslında benim de istediğim buydu. Etrafımdaki erkeklere yakın olmak, onlara sürtünmek bana büyük bir haz veriyordu. Göğüslerim önümde ki adamın sırtına, kalçalarım da arkamdaki adamın aletine değiyordu. Birden bire, görmediğim bir el bacaklarımı okşamaya başladı. Dişiliğimin arzuyla yanıp tutuştuğunu hissettim. Bu çok hoşuma gittiği için hiç sesimi çıkartmadım. Sessiz kalmamdan cesaret alan arkamdaki adam, beni iyice kendine doğru çekerek erkekliğini kalçalarıma dayadı ve sürtünmeye başladı. Onun sertliğini rahatlıkla hissedebiliyordum. Beni belimden kavramış, erkekliği ile arkadan baskı yapıyordu. Erkekliği bana baskı yaptıkça yerimde duramıyor ben de kalçalarımı geriye bastırıyordum. Bu arada, önümdeki adamda halimden durumu anlamış olacak ki “İsterseniz yer değişebiliriz bayan” dedi. Ona “Hayır, burada rahatım” deyince önüne döndü. Sanırım olanları birkaç kişi daha görmüştü ama onlar da benim gibi ses çıkarmıyorlardı. Sanırım bu onların da hoşuna gidiyordu. Sonunda arkamdaki adam titreyerek boşaldı ve kulağıma doğru eğilip, “Hoşuna gitti mi?” diye sordu. Onu kafamla onayladım. Bana “Şimdi kendini rahat bırak” diyerek kalçalarımla ilgilenmeye başladı. İki eliyle kalçalarımı okşuyordu. Birden, zaten kısacık olan mini eteğimi biraz daha çekti ve dantelli külotumu yana doğru sıyırıp parmağını kadınlığıma soktu. İyice kendimden geçmiştim. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Sıcaklığını külotumda hissedebiliyordum. Birden bire, adam elini kadınlığımdan çıkarıp arka kapıma soktu. Zaten alışık olan arka kapım, adamın parmağını sonuna kadar aldı. Adam, arkamda parmağıyla bir süre git gel yaparak beni tekrar boşalttı. Son durağa gelmemize yakın beni kendi eliyle düzelttikten sonra bir süre daha okşadı. Sonunda zor da olsa tramvaydan indik. "Seninle daha yakın olmak istiyorum. Bana adres verebilir misiniz?" diye sordu. Ona, mümkün olmadığını ama bana telefon numarasını verirse onu arayabileceğimi söyledim. Bana cep telefonunun numarasını verdi. Sanırım aramamı sabırsızlıkla bekliyordur.

14 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300 whtsp profil resmim açık (özele açık) resimler bana ait,19cm kalın

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05412502963
      sulanmış amlar arayın sikişelim

      Sil
  3. ankaradan reel sx için onbes altmısbes yaş arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum.besyuz kırk dokuz yedi dort dort iki dort dokuz dokuz.bayaskerke gihotmailecomee.yaş sınırım yok boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemlidir.sadece anal veya oral sx yapmak yada sadece sevişmek yalanıp yalamak isteyen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan orgazm olamayan zvk almayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye hasret kalan acıkan susayan veya ihtiyacı olan ankaralı bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı bayanlarada açığım.bayyyyyaskhotmailecome detayları telde detaylı olarak konuşuruz bes dort dokuz yedi drt drt iki dort dkz dkz

    YanıtlaSil
  4. NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499 DİKKAT DİKKAT: ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANL I REELCİ SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN LÜTFEN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde yani yüzyüze birebir gerçek olarak arasıra veya devamlı olarak sık sık ben çağırdığmda gelecek yada o çağırdığında benim ona gidebileceğim anal oral veya vajinal sx yapmak için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum yani reel sx için ankaradan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum.. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire sözlü hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven kesinlikle önemli defalarca orgazm olmak boşalıp rahatlamak doymak kadınlığını hissetmek kendine gelmek rahatlamak garantidir..reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası müsait yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen kendine güvenen cesur olan cesareti ve özgüveni tam ve yerinde olan ne istediğini gerçekten bilen ve ne istediğinden emin olan eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından sözlüsünden yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan iyi ve doyurucu bir sxe zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya kadınlığını hissetmeye hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan sxi bir görevmiş gibi değilde anlamına layık tadını çıkara çıkara hissede hissede iliklerine kadar yaşamak isteyen sxte asla sınırları tabuları olmayan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlardan 7 gün 24 saat tel,çağrı mesaj resim video mmsi bekliyorum.msn azginbekar@hotmail.com 3g var 5497442499 lütfen hiç bir bayan gizli nodan aramasın.erkekler ve reelde sx yapmayacak olan sanalcı bayanlar ve ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın.ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın diyorum çünkü ben sanal veya telde sx için bayan aramiyorum reel sx için bayan aradığımdan ankaradan olmasını istiyorum haliyle 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  5. Baris kastamonu 32 yasindayim tecrubeliyim zevkten bayilana kadar becerilmek isteyen bayanlar arayabilir 05432764846 evli ciftlere ucuncu tek bayanlara koca oluyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  10. 543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASI JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil